راهنمای جامع ثبت و خرید دامنه و دامین (کام و ir)

دامنه یا دامین، domain نام و آدرس سایت است. org,net,com پسوندهای بین المللی ثبت دامنه و ir برای خرید دامنه ملی است.

راهنمای جامع ثبت و خرید دامنه و دامین (کام و ir)

دامنه یا دامین، domain نام و آدرس سایت است. org,net,com پسوندهای بین المللی ثبت دامنه و ir برای خرید دامنه ملی است.

خرید دامنه در واقع اولین و تقریباً مهم‌ترین بخش از راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی یا وب سایت می‌باشد. اسمی که برای وب سایت خود ثبت می‌کنید باید با این دید باشد که قابلیت تبدیل شدن به یک برند را داشته باشد. کوتاه بودن، راحت بودن از نظر گفتاری، راحت بودن از نظر ماندگاری در ذهن، آزاد بودن در پسوند های مختلف معروف مانند com. ، net. ، ir. و … از مزیت های یک دامین خوب است. ثبت دامین می تواند قبل از انجام هر کاری برای طراحی سایت تان انجام شود. یعنی نیازی نیست که برای ثبت دامنه حتماً هاست داشته باشید.

بایگانی

چرا صبا هاست

چرا صباهاست می تواند میزبان مطمئنی برای سایتهای شما عزیزان باشد؟

صبا هاست با پشتیبانی ۲۴ ساعته و ارائه سرویس‌هایی با سخت افزارهای کارآمد و قدرتمند همواره توانسته آپ تایم بالای ۹۹٫۹% را برای سرویس های خود به همراه داشته باشد.
 هاست لینوکس و هاست ویندوز نامحدود cPanel و Plesk با هارد SSD در ایران و آلمان
☑️ ارائه دهنده‌ی اولین هاست حرفه ای لینوکس و هاست حرفه ای ویندوز با هارد NVMe در ایران
 نمایندگی هاست لینوکس و نمایندگی هاست ویندوز با هارد SSD و وب سرور Litespeed در ایران و آلمان
☑️ هاست دانلود با کنترل پنل cPanel و وب سرور Litespeed در ایران و المان
 ثبت دامنه بیش از ۴۰۰ پسوند بین المللی
☑️ ارائه سرور اختصاصی ایران، فرانسه، آلمان، انگلستان و امریکا
✅ ارائه سرور مجازی ایران، آلمان و فرانسه با هارد SSD
☑️ ارائه انواع گواهینامه‌ SSL برای دامنه های ملی و بین المللی

 

پشتیبانی ۲۴ ساعته واقعی

درک صحیح از نیاز کاربران، ارسال پاسخ های مناسب، احترام به مشتری و سرعت در پاسخدهی از پارامترهای بسیار مهم در پشتیبانی و ارائه خدمات می باشد.

مشاوره رایگان

تیم صبا هاست با سابقه نزدیک به یک دهه در زمینه فناوری اطلاعات، هاستینگ و داشتن متخصصین مرتبط با این حرفه، همواره شما را در زمینه خرید سرویس یا رفع مشکلات احتمالی راهنمایی خواهند کرد.

انتقال رایگان

برای انتقال هاست به صبا هاست تنها کافیست لینک کلی اطلاعات هاست یا اطلاعات کنترل پنل قبلی خود را اعلام نمایید تا انتقال به صورت رایگان در اسرع وقت برای شما انجام شود.

تحویل آنی سرویس‌ها

تمامی سرویس های میزبانی صبا هاست بصورت اتوماتیک و آنی بعد از تکمیل فرایند سفارش به کاربران ارائه می‌شود و اطلاعات سرویس به ایمیل شما ارسال می‌شود.

پشتیبانی سرورها

درک صحیح از نیاز کاربران، ارسال پاسخ های مناسب، احترام به مشتری و سرعت در پاسخدهی از پارامترهای بسیار مهم در پشتیبانی و ارائه خدمات می باشد.

بک آپ گیری

صباهاست جهت حفاظت و تأمین محیط امن برای کاربران این مجموعه، از کلیه سرویس های میزبانی خود به صورت ۲ بار در هفته نسخه پشتیبان تهیه می‌کند.

آپ تایم ۹۹٫۹ %

تمامی سرویس های صباهاست با تضمین آپ تایم ۹۹٫۹% ارائه می‌شود. سیستم مانیتورینگ مجهز و پشتیبانی ۲۴ ساعته ما ضمانت آپ تایم بالاست.

ضمانت بازگشت وجه

صباهاست سرویس هایی با کیفیت بالا و پشتیبانی مناسب ارائه می‌کند با این حال برای رضایتمندی کاربران خود، شرایط بازگشت وجه طبق قوانین صباهاست را فراهم آورده ایم.

از طریق فرم زیر می توانید با ما تماس بگیرید.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.