راهنمای جامع ثبت و خرید دامنه و دامین (کام و ir)

دامنه یا دامین، domain نام و آدرس سایت است. org,net,com پسوندهای بین المللی ثبت دامنه و ir برای خرید دامنه ملی است.

راهنمای جامع ثبت و خرید دامنه و دامین (کام و ir)

دامنه یا دامین، domain نام و آدرس سایت است. org,net,com پسوندهای بین المللی ثبت دامنه و ir برای خرید دامنه ملی است.

خرید دامنه در واقع اولین و تقریباً مهم‌ترین بخش از راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی یا وب سایت می‌باشد. اسمی که برای وب سایت خود ثبت می‌کنید باید با این دید باشد که قابلیت تبدیل شدن به یک برند را داشته باشد. کوتاه بودن، راحت بودن از نظر گفتاری، راحت بودن از نظر ماندگاری در ذهن، آزاد بودن در پسوند های مختلف معروف مانند com. ، net. ، ir. و … از مزیت های یک دامین خوب است. ثبت دامین می تواند قبل از انجام هر کاری برای طراحی سایت تان انجام شود. یعنی نیازی نیست که برای ثبت دامنه حتماً هاست داشته باشید.

بایگانی

ثبت دامنه آنلاین

تمامی دامین ها را به صورت آنلاین می‌توانید ثبت و پرداخت کنید. همه پسوندها ( غیر از .ir  که نیاز به تایید دارد ) پس از خرید ثبت و فعال می‌شوند.

 

مالکیت ۱۰۰% دامنه

ثبت دامنه با هر پسوندی در صباهاست با مالکیت کامل شما خواهد بود و دامین به نام شما ثبت می‌شود. این شامل همه پسوندها می‌شود.

 

کنترل پنل ثبت دامنه

در پنل کاربری صباهاست دسترسی به تغییر DNS، ایجاد رکورد، ایجاد Childname  و… را دارید و می‌توانید رکوردهایی بر اساس دامین خود داشته باشید.

 

ثبت رکورد اختصاصی IP شما

هر زمان که نیاز داشته باشید می‌توانید دامین‌تان را از هر شرکت دیگری به صباهاست منتقل کنید. این امکان بصورت برعکس نیز وجود دارد.

 

خرید دامنه یا دامین با ارزان ترین قیمت ممکن در صبا هاست یکی دیگر از نشانه های ارائه خدمات عالی و مشتری مداری صبا هاست است که با توجه به نیاز بازار و با درک این موضوع که اولین قدم برای راه اندازی یک وب سایت و کسب و کار اینترنتی ثبت دامین است تصمیم بر این داشتیم که ثبت دامین یا دامنه را با ارزان ترین قیمت انجام بدهیم.
خرید دامنه های بین المللی از نماینده رسمی رجیسترار جوکر آلمان باعث می شود که با خیالی آسوده دامین خود را ثبت کنید و نگران مسئله تحریم نباشید. صبا هاست پس از خرید دامنه این امکان را به شما می دهد که در پنل کاربری خود در سایت ما بتوانید دامین را مدیریت کنید و در صورت نیاز DNS هاست یا سرور خود را بر روی دامین ست کنید.
پیشنهاد صبا هاست این است که اگر دامین را با قیمت بالاتری ثبت کرده اید همین حالا اقدام به انتقال دامین به صبا هاست کنید تا بیشتر از این هزینه اضافی پرداخت نکنید و از خدمات و سرویس دهی ما استفاده کنید.
اگر هر سوال یا ابهامی درباره ثبت دامین یا انتقال دامین دارید می توانید با ما در تماس باشید.